مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-21سياسي

13 آبان فرصتی مغتنم برای تبیین جنایت های جبهه استکبار است


معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه مراسم 13 آبان فرصتی مغتنم برای تبیین جنایت های جبهه استکبار است، گفت: حمایت امریکا و غرب از اسراییل در کُشتار مردم بی دفاع غزه بار دیگر ماهیت پلید آنها را برای جهانیان آشکار کرد.

- ایسنا/ایلام معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه مراسم 13 آبان فرصتی مغتنم برای تبیین جنایت های جبهه استکبار است، گفت: حمایت امریکا و غرب از اسراییل در کُشتار مردم بی دفاع غزه بار دیگر ماهیت پلید آنها را برای جهانیان آشکار کرد.

محمد سبحان حسنی امروز شنبه 29 مهرماه در نشست هماهنگی برای برگزاری مراسم 13 آبان، اظهار کرد: مراسم 13 آبان فرصتی مغتنم برای تبیین جنایت های جبهه استکبار است که باید تلاش کنیم در قالب های مختلف فرهنگی و هنری، تولید محتوا و برگزاری یک مراسم باشکوه از این فرصت استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: نوآوری و خلاقیت در برگزاری این مراسم باشکوه مدنظر است که در این راستا همه دستگاه های فرهنگی و هنری و دیگر دستگاه های متولی اهتمام جدی داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به کُشتار وحشیانه مردم بی دفاع و بی پناه غزه، ضمن تسلیت به همه مردم، گفت: کُشتار وحشیانه مردم بی دفاع و بی پناه غزه توسط رژیم جعلی اسراییل و با حمایت های امریکا و اروپا که خود را مدعیان حقوق بشر مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان فرصتی مغتنم برای تبیین جنایت های جبهه استکبار است

13 آبان فرصتی مغتنم برای تبیین جنایت های جبهه استکبار است